I´m back!


Nu är vi tillbaka igen från Arvika, å de betyder att lovet nu är slut å imorgon börjar skolan igen... uscha.... känns de lite som just nu, har varit helt underbart me lov å de hade gärna kunnat fortsätta ett tag till. De jag ser fram emot nu är kanothajken om ca en månad, gud så sköj! :)
Å sen är de sommarlov, eller vad de nu blir. Hoppas på att få tag i ett jobb men de verkar inte vara de lättaste i år direkt.
Iallafall så gillar jag Arvika de jag har sett av de hittills, men vem vet om de är en bra stad att bo i... de återstår väl att se. De värsta är att jag har varit helt emot de, inte en chans att jag ska bo där.. har nu börjat att ändra lite åsikt om de. De var förjäkla fint där, till å me finare än här.

Å så ska jag säga Grattis igen till min underbara, goa å snälla partner.... min bättre hälft kan man åxå säga :)
Puss å Kram, nu börjar du åxå bli gammal.. hihi :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0