Käka bark ut i skog å mark..


De blev en väldigt kort dag i skolan idag, normalt brukar vi inte ha lektioner alls på fredagar. Då har vi hemstudier, vilket oftast eller jag ska nog säga alltid innebär: Ledigt...
Men idag så hade vi information å planering av våra friluftsveckor som vi i grupper har delats upp å ska planera. Jag har hamnat i planering inför Höstvandringen, där man vandrar ihop me nya ettorna ute i skogen. Skitkul säger jag, å är skitnöjd för de var den veckan som jag ville ha hand om.

Imorgon ska vi träffas vi som bor i Kristinehamn å grilla, de gillar vi! :D
Hoppas på lika bra väder som idag, å de ska de ju bli.. eller till å me ännu varmare.
Jiiiiippie för att bo i Värmland ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0