Snart är de lov :)


Så fint väder idag, hade tänkt att ta en promenad idag efter skolan men så hamnar man framför lille pärlan å då blir man åxå kvar där. Fattar inte hur svårt de ska kunna vara att ta på sig skorna å gå ut utanför dörren. Datorn förblir ändå stående där den är tills man kommer tillbaka igen...
Ser väldigt fram emot lovet som kommer, bara 2 1/2 dag kvar i skolan å sen är de lov i 10 härliga dagar.
Göööött! :D
Å så fyller man år åxå på de, tror inte jag har nån åldersnoja i år faktiskt.. nej, ser ju ändå ut som 19 så vad gör de, de är ändå ingen som tror på mig när jag säger åldern.
Så på söndag fyller jag stolta 26 år. Hmmm, kändes de så bra de där.. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0