Sova snart


Nu är de snart dags att sova, ville göra ett litet inlägg innan bara. Lite seg sen igår, fast de börjar kännas helt normalt igen. Lite ensamt å tråkigt bara eftersom Jocke har åkt iväg till imorgon, vill att han ska vara här nu..
Blev en hel del Volbeat  me "Still counting" igår.. fast den är ju som allra bäst i början så de blev kanske liteupprepningar av just den delen... Å även lite Mayhem åxå, vilket inte gillades av de övriga :) Hehe.. vi ville ju bara skapa lite Trysil-känsla över de hela... Kul hade vi iallafall, spelade lite COD å Tekken åxå.. Tekken gick sådär kan jag säga... de spelet gjorde mig bara frustrerad, hur svårt kan de vara egentligen.... Däremot COD ägde man på :D Såklart..... (Ända tills man fick lite alkohol i kroppen, då var de kört..)

Nej nu ska jag gå å lägga mig å sova i min sköna säng.
Pöss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0