Sommar å sol


Äntligen är de fint väder!
Hela himlen är blå, sånt gillar vi! :D
Men de kommer man nog inte märka av så mycke i sommar för jag kommer ju att tillbringa dagarna på nån arbetsplats nånstans, vet inte exakt vart än men jag hoppas på att dagarna inte blir så långa.
Eller ska man bli tvungen att inhandla brun-utan-sol i år.....?

Sitter å väntar på att servicegubben ska komma å ge mig ett förråd, men de verkar inte som att de blir idag. Jag vill ju ställa ner massa onödigt där så att vi kan få ett fint hem :)

Puss å kram på er, å tänk på att stänga munnen när ni duschar så att ni inte drunknar, speciellt om man har underbett! :D



 
 
Löv you my Jockis!!

Kommentarer
Postat av: Neta

Men Ni får så lov att ta en vecka ledigt i augusti så Ni kan åka hem med oss...

Någon vecka måste Ni ju vila innan skolan börjar...

Nu ska gräset klippas och sedan ska vi packa...

2009-06-17 @ 17:59:16
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Viccci

Jaså de säger du.. vi får väl se hur de blir me den saken :p

Om inte vi vill vara hemma när vi ändå får vara lediga, men vi kan väl komma upp en helg, hamnar man på nåt bra ställe så brukar man ju kunna ta en ledig dag åxå..

2009-06-18 @ 14:31:12
URL: http://viccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0