Sommarn är här - å jag är fortfarande kär ;D


Första dagen på mitt kära sommarlov.
Blir nog inte så många aktiviteter som kostar pengar den här sommaren tack vare att man inte har fått nåt jobb.. buhuuu...
Men de finns ju massor av saker man kan göra som inte kostar nåt :D
Man kan packa en väska me handduk, badkläder m.m å sticka iväg å bada å sola, man kan ut å gå å bara njuta av värmen å sommaren.
Å när de gäller festivaler så har jag iallafall en klar som jag har fixat gratis :) Eftersom jag ska stå där en dag å göra reklam för Fritidsledarutbildningen så får jag ett gratis festival-pass, för fasen va bra! :D
Å me världens goaste sambo att hitta på massa roliga saker me så kan de bara bli en jättebra sommar i år!
Tjiihoooo! ;)

Kommentarer
Postat av: Neta

Fixa kattvakt så kan Ni komma hit...

Och åka till Hudik också...

Idag har Ni väl handlat?

Nu börjar det regna precis när vi planterat klart...

2009-06-08 @ 17:18:41
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Viccci

Jadå de ska vi nog kunna göra..

Japp, har nyss kommit hem å käkar hamburgare nu. Massa mat i kylskåpet åxå, Lidl är en bra affär de! :D

2009-06-08 @ 19:58:53
URL: http://viccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0