Sommarstädning lite här å där


Tjoho!

Trodde att man skulle få lata sig lite i sommar så man kunde göra en massa saker som man annars inte hinner me, men mina planer rök redan efter första veckan. Nu ska vi tydligen ut på praktik, men å andra sidan så kan de bli roligt eftersom man kan ju välja exakt de man vill göra. Men jag hoppas på att de inte blir så långa dagar.. de är ju trots allt sommar :)

Å idag tänkte jag formatera om min dator, har sparat ca 10GB till J´s dator å sen ska resten av skiten bort, fattar inte vart allt kommer ifrån.. nyss hittade jag en mapp me hur mycke bilder som helst, både gamla å nya.. har ingen aning om vad de var för mapp å varför just dom hade sparats, å nu hittar jag inte den igen heller.. Inte konstigt att datorn blir full när de lägger sig en massa filer helt ofrivilligt lite här å där, ska bli skönt att få den ren igen!

I helgen blir de Arvika igen, å ska tydligen delta i lekar hemma me Jockes familj. Tänkte jag skulle visa vart skåpet ska stå! ;D

Å så slutligen tänkte jag sätta in ett kort på två av mina gopöjkar :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir väl kul med praktik...

Det blir säkert inte hela sommaren...

Ja städa på nu...

I morgon får Du ju ner en massa i ett förråd...

Har Du hänglås?

Var det inte ett sånt med i någon kasse vi hade med?

Natti, natti...

2009-06-16 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0