VARMT :D

Nu önskar jag att jag hade ett hus me en billig variant av pool ute i trädgården, för jag kan säga att de är inte så roligt att bo i en etta just för tillfället.. Över 30 grader varmt, mycke vatten går de åt åxå.. :)
De är tur att vi har en fläkt här annars skulle vi nog ha svimmat för längesen. Men underbart är de! Man kan ju alltid duscha en gång i kvarten :D

Imorgon är de dags för min å J´s första dag på praktiken. Har försökt att få tag på varsin plats men de lyckades vi inte så bra me.. va är de me folk som tackar nej till gratis arbetskraft??
Alla vet ju att de är "lagligt" att ge skitjobben till praktikanten... men men, nu får vi vara tillsammans på samma arbetsplats istället. Slipper jag vara ensam ny me en massa galna karlslokar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0