Bara en vecka kvar ^^


Fasen de är bara en vecka kvar tills de är slut på skolan för sommarn!
Har jag redan gått ett år av utbildningen, de är ju skumt hur de kan ha gått så fort. Snart går man i 2:an ^^ Hur kan de vara möjligt.. :)
Men de ska bli jätteroligt, jag har ju faktiskt lärt mig en massa fast de inte känns som att de har gått in ett skit i skallen, men när man väl är i en situation så finns de ju faktiskt i bakhuvudet iallafall..

Idag ska vi ut på stan å kolla lite, de är marknad idag å musik å sånt ikväll.. Å nästa vecka ska vi ha utspark för 2:orna, å sen är de avslutning.. trodde de var två veckor kvar så man bev ju lite förvånad.. haha Hänger inte riktigt me i svängarna nu på slutet :)
Hä gå så fort! ;D

Idag är de iallafall en jättefin dag me mycke sol så jag ska göra mig i ordning å ta mig ut på stan snart..
Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Neta

Tiden går fort när man har roligt...

Pöss tillbaka...

2009-05-31 @ 12:31:57
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Viccci

Ja den gör ju tydligen de.. :)

2009-06-02 @ 21:28:06
URL: http://viccci.blogg.se/
Postat av: Tanja

Herre gud! Det är snart ett år sedan vi träffades sist!!! Vi måste få till nått snart igen!

Puss puss

2009-06-05 @ 13:50:21
Postat av: Viccci

Ja du, de var ett tag sen ja.. Ja de tycker jag verkligen! :)

Puss på dig

2009-06-06 @ 07:54:20
URL: http://viccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0