Grym föreläsning har jag varit på idag! :)


Idag har jag varit på den bästa föreläsningen någonsin :D Å jag tror knappast att någon kommer att kunna toppa detta ^^
Jim Thuresson som föreläste om positivt ledarskap, å mycke handlade om självförtroende och att ha positiv syn. Det var nog den mest positiva människa jag någonsin har sett antar jag. Han var helt otrolig. Två timmar var föreläsningen med 15 minuters paus mtt i, å med dom två timmarna hann han göra mycke med ens inställning. Efteråt när jag å F i min klass gick ut därifrån hade båda ett stort leende på läpparna å allt kändes bara härligt innuti. En bil kom snett bakifrån å de kändes som vi höll på bli påkörda å då började båda att skratta åt händelsen.. Sen gick vi bara å kände oss helt lyckliga med positiva takar om allt. Vad gjorde han me våra hjärnor under den där tiden undrar jag :) Mirakelgubbe!

Å för övrigt, fasen va grönt det har blivit ute nu! Alla gräsmattor bara lyser i grön färg överallt :)


Kommentarer
Postat av: Neta

Kommer Du inte ihåg Kaj?

Han körde alltid med positivt tänkande...

Vi hade en bandspelare (typ bergsprängare) på

lotteri en gång... då satt han sig och tänkte att han VILLE vinna den..

Och det gjorde han!

Man ska tänka ATT man vinner sa han.. inte att jag köper ingen lott för jag vinner aldrig..

Då kan man inte vinna heller...

2009-05-06 @ 15:34:37
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Viccci

Jo du menar Sofies pappa eller??



Jag hade sån inställning sen kom jag in på fritidsledarlinjen, fick lägenhet på första försöket dagen efter jag skickat in en ansökan.. De är skumt hur de funkar men de funkar.. :)

2009-05-06 @ 16:35:13
URL: http://viccci.blogg.se/
Postat av: Neta igen...

Jaa, Sofies pappa...

Han var ju lite knäpp ibland, men detta var ju en bra sida hos honom då...

Snart dax för znaaarklådan, igen!

Dacke har varit här idag, så det har blivit några promenader...

2009-05-06 @ 21:14:21
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0