Hej å välkomna till Hajk! :)


Nu är de snart dags för kanothajk i en vecka, de är de jag ser mest fram emot just nu. Om två veckor drar vi :D De kommer verkligen att bli skitkul! Vi ska tydligen ha fyra olika lag under veckan och vi ska tävla i olika grejer varje dag sen vi har kommit fram dit vi ska övernatta, nästa måndag ska de göras lagtröjor, flaggor me lagets namn som man ska sätta fast på kanoterna. Sånt gillar jag! De här blir grymt roligt känns de som. Även då ska kamerabatterierna vara full-laddade å det ska knäppas en herrans massa kort under veckan.


Foto: Daniel Green

Kommentarer
Postat av: Neta

Det blir ju kul...

Hoppas bara att vädret blir bättre...

Här var - i morse... och nu blåser det svinaktigt kallt...

Kul att se bilder sen..

Och Jocke får snällt vara kattvakt förstår jag..

Var ska Ni paddla?

2009-05-07 @ 18:23:46
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Viccci

Ja de klart han är ju pappa nu :)



Hm.. jag vet inte riktigt säkert vart de var, vi ska få en karta över rutten. Sista dagen ska vi paddla en å en halv mil, de blir roligt å se om armarna är som spagetti sen.. :) Men man har ju muskler så de ska nog inte bli några större problem.

2009-05-08 @ 13:10:31
URL: http://viccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0