Examensarbete, intervjuer & väldigt mycket fri tid :D

Ännu en intervju avklarad i min undersökning :) Det var riktigt trevligt, börjar gillar att gå å intervjua folk.. Jag som absolut inte skulle göra intervjuer utan enkäter! Men så passade det bäst så jag var tvungen iallafall, men sånt är bara bra för mig :) Så blir jag tvungen att ta mig genom det iallafall, å de visade ju sig att det går kanonbra å är roligt å trevligt till å me. 1 poäng till Vickan mot Herr Ångest :D

Så vad ska man göra mer idag då?
Koka lite kaffe kanske och sätta sig å mysa lite bara ett tag. Känns som jag har så mycket tid kvar och ligger till rätt bra på examensarbetet så jag kan fortsätta att ta det lugnt, eftersom jag skriver lite då å då. Slipper man skriva allt sista veckan i tokpanik :) Det brukar i å för sig vara min taktik, men jag har försökt lagt det bakom mig. Inget stressande den här gången, icke bra för själen ;D

Jag vet nåt som däremot skulle vara riktigt bra för själen! En riktigt nice utlandssresa för bara jag å J ♥
Det längtar jag rejält till! Pengarna ligger å väntar sparade, bara att ta å sluta skolan först då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0