Examensarbetet..

..rullar på :)
Nu har jag fixat min första intervju, å de var min första intervju någonsin så de var ju lite spännande hur de skulle gå. Kanonbra å de var ju rätt kul. Kanske inte var så snabb me följdfrågor men man lär väl sig, har ju några intervjuer till att göra. Examensarbetet börjar ta sin form mer å mer. I den här farten så kan de inte ta så lång tid, bara resten av intervjuerna blir gjorda åxå.

Mamma är på Gran Canaria nu, kom ner idag. Jäkligt nice men jag klagar inte direkt över vädret här hemma heller. 13 grader idag trots att de inte ens var sol, efter den här vintern så räcker den temperaturen gott å väl för att man ska tycka att de är underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0