MIN VIKTNEDGÅNG

I´m the BEST! ;D

Nu kan jag ha byxorna jag beställde för ca 1 1/2 år sedan som jag inte kunde ha då. Men jag orkade aldrig skicka tillbaka dom, eller jag ville helst inte göra de. Tack för att man är envis! :D Alltså det går verkligen av sig själv nu. Underbart att J är orolig för att jag ska försvinna, å inte att det är åt andra hållet :) Min kropp har nu fattat att den ska gå NER i vikt å inte upp! Underbar sommar kommer de bli, när man slipper gömma magen i massa kläder fast man håller på svettas ihjäl :S Nu kan man strippa på med gott samvete! :D

 

 

Kommentarer
Postat av: Neta

Helt otroligt!

Grattis!

Visst är det kul när det går åt rätt håll...

2010-04-02 @ 10:58:47
Postat av: Vicki

Underbart! :)

Nu blir det slutspurt tills klänningen ska göras, sen gäller de att hålla vikten så man kan ha den i framtiden åxå.. haha

2010-04-02 @ 12:06:07
URL: http://viccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0