MIN VIKTNEDGÅNG

Min egentliga stora anledning till att gå ner i vikt, eller ja de är väl att må bra och slippa slita å dra i kläderna som att man av nån anledning då skulle bli mindre å kläderna större.. :) Men iallafall så vill jag ju nå de målet för att jag ska få en klänning sydd så jag vill helst vara så liten som möjligt innan hon tar mina mått å sätter igång å syr. Så nu har jag bestämt mig för att köra en slutspurt för jag har haft lite svårt att få det att gå åt rätt håll nu på slutet. Så nu jävvlarns kör vi på! Å de sista kilona ska ryka å helst aldrig mer komma tillbaka! 


Nutrilett 25 påsar, 5 påsar kvar från Allévo, bananer & nötter.
Nötter är bra när jag blir sugen på att äta på något, helst på kvällarna :) Å så finns det vindruvor i kylen åxå. Så nu har jag det mesta som ska hjälpa mig att fixa det här.
Mot målvikten!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-04-23 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0