MIN VIKTNEDGÅNG

Fortfarande dag 15..

Vikt:
Med kläder (långkallingar, jeans, t-shirt å en tjock tröja) 76.5kg. Så vikten borde ligga på 74.5kg eller 75kg.

Kommentarer: Vilken tabbe jag har gjort, upptäckte jag idag när jag var på Ica. Där fanns det hur mycket olika nutrilett-produkter som helst.. Vissa billigare än de jag beställt på internet. Smart jag är! :/
Jaja, nu vet jag till nästa gång iallafall så slipper jag även vänta på en beställning, å kan istället handla allt direkt.
Men de är ju inte varje dag man handlar såna grejer så det kanske man inte tänker på :)
Just den affären har rätt dåligt sortiment av vanlig mat å olika märken, men en massa måltidsersättning å liknande grejer, de hade dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0