MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 18

Vikt:
Fortfarande på 75kg.. :/

Kommentarer: Har blivit sjuk nu åxå, därför har jag inte orkat skriva.. Har väl inte funnits så mycket att skriva heller. Lite störande att jag inte har gått ner ens ett halvt kilo på fem dagar eller vad de är. Men jag har ätit väldigt lite när jag blev sjuk så kanske jag har ätit för lite för att kunna gå ner i vikt. Kroppen kanske har ställt in sig på "sparläge". Inte så trevligt..
Så därför tänkte jag försöka få i mig de jag ska idag får se om de blir någon skillnad.

Har testat båda choklad-barsen (eller hur fasen de nu blir i plural...) och dom var faktiskt goda, kanske för att jag inte förväntat mig så mycke av dom..
Blåbär/Müssli var godast! Den var riktigt god, den andra var Choco/Arrak å den var okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0