MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 20

Vikt:
75kg

Kommentarer: Alltså vad gör jag för fel... Blev så less på de här nu så idag blev de en nachostallrik igen, dock utan ost som sist.. å nu har jag ju börjat käka mat igen så de kanske inte är så fel ändå. Vilket inte kan vara anledningen till att jag inte går ner i vikt iallafall, för jag har testat att gå tillbaka till bara pulverdrinkar för att se om de hände nåt, men de gjorde de inte. Senast jag gick ner hade jag väl ätit nåt halvt onyttigt om jag inte minns fel.

Jaja, jag går ju inte upp nåt iallafall så så illa är de väl inte iallafall. Men jag har tröttnat på att stå stilla!

Men från i morgon å 6 veckor frammåt ska jag vara med en klass me 8-åringar i skolan å sen på fritids, så då lär de nog bli fart :)
Då ska vi bränna kalorier! :)
Men de är fasen bra drygt de här nu....

Ska vara i bra form till jag ska få min klänning till examen sydd! :)
Det är nåt som ger en bra mycke motivation så att man inte ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0