MIN VIKTNEDGÅNG

Jag har inte varit så jäkla duktig dom senaste dagarna...
Sen jag började på praktiken så har de blivit lite skumt me maten.. tänkte vara duktig idag å ta me mig en chokladbar till fritids att äta som mellanmål istället för att äta nåt mer onyttigt där.. men alla ungarna trodde ju att de var godis jag åt på så de blev ett jäkla liv... haha
De gör jag nog inte om.. så de får bli mikroskåpiska portioner av allting istället så länge jag är på praktiken.. å bara pulver hemma.

Har gått upp ca 2kg bara för att jag slarvat.. inte så bra gjort. Men nu ska jag ta tag i de här igen innan de går mer åt fel håll.. Blev svårare än jag trodde me de här å ha praktik samtidigt.. Eller så får jag äta i smyg i köket, för där är de inga barn iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0