MIN VIKTNEDGÅNG

Har blivit kär på nytt! ;)
I Nutrilett´s Brownie chokladbar. Jag kommer ju aldrig behöva köpa riktigt godis igen :D
Gott å nyttigt.. jag som hade för mig att såna var skittorra å äckliga, men inte dom jag har testat hittills.
Allévo Blåbär/Müssli - Jättegod
Allévo Arrac (Typ som arracsboll) - God
Nutrilett Jordnöt - God
Nutrillet Brownie - Jättegod!

Idag var första gången jag fick höra att de syndes jättemycket i ansiktet på kroppen att jag har blivit smalare.. Jihooo! :D Det går framåt :)
Vikten är ändå fortfarande den samma.. :/

Kommentarer
Postat av: Neta

Måste testa såna jag också...

Va bra att det börjar synas...

Det gör det inte på ming fast jag gått ner bra många kg...

Jo kanske magen är lite mindre, he he...

2010-02-22 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0