MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 15

Kommentarer: Börjar bli lite smått jobbigt nu faktiskt! Nu börjar jag bli sugen på vanlig mat igen å de är rätt svårt att hålla sig. Var riktigt "dålig" igår kväll å beställde en tacotallrik.. Dock utan ost å med såsen på sidan om, så jag åt knappt någon sås alls. Lite småtorrt men de var ändå gott, som tur är så hände de inte så mycket med vikten ändå men nu får de vara slut på dom här "snestegen" om jag ska lyckas med min målvikt!
Väntar nu på de jag har beställt från Lifebutiken, å sen tänker jag inte köpa något mer. Då ska jag ha nått min vikt å sen ska jag börja att träna.
Hoppas på att vädret hinner bli lite bättre till dess så att man verkligen får lust att gå på promenader.. kan vara för mycket begärt :)
Har inte hunnit kolla vikten idag, men jag antar att den är ungefär på samma.. får kolla upp det när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0