MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 2

Idag har de blivit lite dåligt me mat, vilket jag kände lite mot kvällen då tröttheten började komma å hjärnan arbetade på nästan intill noll procent.. :S
Men stress hem från skolan, å sen stress vidare gjorde att man bara slängde i sig en makrillburk å inget mer. Måste börja organisera maten lite bättre så man inte riskerar att svälta ihjäl bara för att man har mycket att göra.

Men jag har beställt nya varianter av drinkar nu som jag antar ska vara godare än den jag har nu, så att jag VILL ta me dom till skolan.
Men de kan ju inte bli värre, så risken att dom är äckligare är ju väldigt minimal! :)

Frukost: En banan

Lunch: En yoghurt

Middag: Kyckling och majs


Kommentarer: Som sagt så var inte förmiddagen/lunchens mat så vidare genomtänkt, och om jag ska försöka att följa någorlunda det som står i foldern så fanns de inte så mycke att välja på att köpa på skolan än frukt å yoghurt.
När jag kom hem "fuskade" jag lite å åt två knäckebröd för att få lite näring i kroppen så hjärnan kunde ta å starta igen..
Kan inte säga att jag är direkt hungrig å börjar längta efter falukorv å makaroner eller nåt sånt.. men de kan ju även bero på att jag har haft en massa att tänka på så jag inte haft tid att tänka på mat.

Nu vill jag ha en våg så jag kan se om de händer något åxå.. Pengar på måndag så då ska jag införskaffa mig en våg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0