MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 13


Frukost:
Pulverdrink

Lunch: Pulverdrink

Kommentarer: Bara två drinkar idag.. å anledningen till detta är att ikväll ska jag unna mig riktig mat för första gången på 13 dagar. Ikväll blir det potatisgratäng och fläskfilé, och en öl till det. Kommer väl att bli full på den efter dom här veckorna.. haha
Men det lär inte bli någon stor portion, utan de blir väl 1dl potatisgratäng å kanske 2 bitar kött eller nåt sånt...

Vikten just nu är 76kg, fy fan va jag är bra! är känslan i kroppen just nu :D
Sedan jag köpte våg har jag nu gått ner 4kg, å den totala tiden sen 13 dagar tillbaka är det nog ca 7-8kg ? Tror jag.

Lite orolig över vad som kommer att stå på vågen imorgon efter den här kvällen.. :/ Men va fan jag hinner väl gå ner de åxå ganska snart..
Men har jag gått upp lär man nog ha lite ångest iallafall, men jag kör en liten chansning att min kropp inte uppfattar att de var lite onyttig mat, utan en pulverdrink :D haha... eller hur..
Äsch då.. ska ha en jättemysig kväll me Jocke så då får de väl bli så att jag går upp nåt kilo, de är första helgen på ett tag som vi har hela helgen tillsammans.
Nu ska de bli mys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0