MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 3

Frukost/Lunch: Yoghurt och en banan

Middag: Kyckling, majs & thaisås.

"Kvällsmat": Proteindrink

Kommentarer: Väntar fortfarande på mina pulverdrinkar som ska komma me posten. Har lite svårt att få för mig att göra en proteindrink för den smakar verkligen SKITÄCKLIGT! Har lyckats få i mig hela en enda gång så de är verkligen inte lätt. Har till å me försökt att lägga i frysta bär för att ta bort den hemska bismaken, å jag tyckte att jag hade lyckats först. Men efter att ha smakat på den lite till så var de nog mera ett önsketänkande än en verklighet tyvärr..
Ska försöka att tvinga i mig en ikväll för att få i mig viktiga ämnen som jag behöver.

Men hittills är jag motiverad å suget efter "något att knapra på" har försvunnit. Trodde att de skulle bli svårt att inte få äta pasta å bröd men de har jag inte heller brytt mig så mycket i. Nu jäklar ska jag nå mitt mål! Å kommer inte mina andra drinkar imorgon så blir jag så illa tvungen till attt tvinga i mig den där andra skiten.. för annars kommer jag väl att svimma av näringsbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0