MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 4

Nu har dom kommit! Min "mat" är här :D













Hoppas bara på att de är någorlunda ätbart nu då.. eller rättare sagt drickbart.



Frukost/Lunch: Nudlar

Mellanmål: Pulverdrink

Middag: Pulverdrink

(Och kanske en drink senare på kvällen åxå, måste äta 5 stycken varje dag egentligen)


Kommentarer: Idag blev de inte mycket till frukost, hade en kort skoldag idag å slutade 12.00 så då blev de att man gick hem istället å tog ett nudelpaket. Upptäckte att drinkarna hade kommit så sen gick jag direkt för att hämta dom. Nu känns de bra att man kan starta på riktigt, har blivit väldigt konstigt att hitta alternativ på skolan. Men nu så tar jag me mig pulvret å kan köra drinkarna på lunchen.

På måndag ska jag försöka få tag på en våg åxå, då har jag ätit väldigt strikt i 3 dagar å sen kört pulverdrinkar i 3 dagar så jag är lite nyfiken på om de har hänt någonting alls. De borde ju ha gjort de men de känns inte så än.. Men man kanske inte märker av så mycke på nåt kilo.
Men nu blir de hårdkörning i 10 dagar!
Jihooo va jag är motiverad till detta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0