MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 8

Frukost:
Pulverdrink

Lunch:
Pulverdrink

Mellanmål:
Pulverdrink

Middag:
Nudlar ( Och två köttbullar faktiskt^^ Vet inte om de kan räknas till att "fuska".. min sambo tvingade mig att ta dom haha.. Tror att han är rädd att jag ska svälta ihjäl :D )

Kommentarer: Nu så har jag köpt en våg :) De var inte de resultatet jag ville se när jag ställde mig på den. Jag vägde ungefär lika mycke som när jag vägde mig för flera månader sen.. men jag antar att den vågen visade för lite för jag ser ju å märker på kläderna att jag har minskat rätt mycke i storlek redan. Så jag har alltså vägt mer än jag har trott. Men kanske lika bra att jag har gått å trott att jag vägde mindre än jag gjorde, annars har jag väl gått å grävt ner mig nånstans... haha
Iallafall så stod nu vågen på 79kg.. så jag har en del att jobba på!
Mitt delmål är 75kg, å mitt mål just nu är 68kg. Tror att det kan vara lagom till att börja med, är ju ändå 172cm lång å jag vill ju inte se ut som en flaggstång heller :D
Så nu är de bara att köra på!

Har även köpt lite pärlor för att göra ett hänge som jag ska ha på ett halsband. Kan behöva göra något för mig själv för att göra mig glad å inte tappa tron på mig själv.
Men jag är på god väg både fysiskt å psykiskt, å har redan börjat fått en hel del mer energi än vad jag har haft på länge.
Så nu är de positiva tankar som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0