MIN VIKTNEDGÅNG

Dag 9

Vikt: 77.5kg

Härligt me våg! Nu har motivationen blivit ännu större, de händer ju grejer! :)
"Bara" 9.5kg kvar då.. nej så får man inte tänka.. :) Då kanske de börjar kännas tungt. Ett kilo i taget.
Ser även att jag börja få tillbaka mitt ansikte igen me en massa olika uttryck :)
Det är inte längre "bara ett ansikte"...
Ska inte döma ut den här metoden mer, de är ju kanonbra ju!
Ett superbra sätt att starta på för att sedan orka ta tag i träningen när man har blivit lite mindre.. de är jäkligt motigt att gå å träna när man tänker på att man ska träna bort 10kg eller vad de nu kan vara..
Så super cred till morsan som har motivation till att börja träna direkt!
Det orkade ju som synes inte jag då.. inte den här gången iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0