MIN VIKTNEDGÅNG - Höll på att göra nåt dumt...

Det är "farligt" att inte dricka pulverdrinkarna regelbundet.. Satt nu å började känna att jag blev lite hungrig, å direkt så kom en lockande tanke upp: -Skulle ju kunna göra en smörgås.. bara en så jag får äta på någonting....
ICKE!
Därför var jag tvungen att skriva de här, för nu kan jag ju inte göra de.. å nu ska jag istället gå å göra iordning en pulverdrink så att inte hungern blir ännu större för då kanske de är risk att man verkligen gör ett stort misstag.
Men de lär vara något mirakelmedel i de där pulvret, för så länge jag dricker dom regelbundet så är de inga som helst problem.. men nu när man fastande här... Datorer är åxå för övrigt väldigt farligt.. uppenbarligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0