Börja photoshopa en ny header..

Nu ska jag förresten sätta mig med Photoshop å börja med min nya header till jag flyttar till Norge :) Får se om jag ska göra en helt ny blogg då, en till eller ifall jag kör på samma. Borde nästan göra en ny eftersom det kommer att handla rätt mycket om "mitt nya liv" då.
Kan säga att jag längtar väldigt mycket just nu, även om det går lite uppochner i känslorna hela tiden. Ibland känns det skitläskigt å ibland känns det superbra. Men har man haft depression å haft/har ångest så är det lite svårt att bara ställa in sig på att allt kommer bli kanonbra.. Lite oro finns ju i en åxå men jag tror att det kommer att bli skitbra. Då jag förväntar mig att jag kommer att träffa massa härliga människor å kommer ha det roligt.
Bäst att gå in med en positiv inställning så blir det nog positivt åxå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0