En barnhistoria

Då hann man med lite träning innan stranden åxå. En liten stund på crosstrainern och ca 150 situps mot fåtöljen. Det var jobbigt för magen det.

Kom å tänka på en rolig grej under situpsen. När jag var kanske runt 10år och min kompis jämt höll på med olika övningar likt Pilates så undrade jämt varför hon egentligen höll på med det för hon var ju smal redan. Jag trodde att alla som var riktigt smala bara hade tur å fått den kroppen, jag fattade inte då att alla skådespelare å alla som syns i media tränade för att få såna kroppar. Så jag trodde det var kört med mina bilringar, nu fick jag se ut så resten av livet.. haha.. Nu så här bra många år efteråt så fattar jag att varför hon var så smal å hade en liten midja berodde inte bara på generna (som det då gjorde för henne), utan åxå att hon faktiskt gjorde en massa ben- och magövningar regelbundet.

Kommentarer
Postat av: This is real

Tack för din kommentar!

Om det har löst sig för dig kanske jag klarar det också, känns som ett hopp tändes iaf :) och för att svara på dina frågor så Nej jag kan inte språket alls, kan några få faser men skulle aldrig klara av att plugga på språket... Och vill inte ändra bana för det är en dröm jag har... Men precis som du säger så är kärleken menad så hittar den sin väg iallafall :) Så det är bara att hålla ut och se vad som händer... Leva livet och låta typ ödet bestämma! Tack så mycket!

2010-07-03 @ 10:50:07
URL: http://thisisreal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0