Strategispel I löve

Jag bara älskar att spela strategispel på datorn, jag har testat andra spel men det är just dom jag har fastnat för helt å hållet. Har spelat klart Age of Empires som finns å just nu spelar jag Age of Mythology, som egentligen är lite roligare när det kommer in mythology i spelet med jättar å andra kosntiga väsen. Sjukt kul är det! Det är inte första gången jag har spelat det, men det var så längesen så jag kommer inte riktigt ihåg spelet iallafall. Sen när jag är klar med det här åxå så blir det väl en väldigt lång break eftersom jag inte har hittat nå fler som är speciellt bra.

Empire Earth var ganska ballt åxå, när man fick vara tyskarna med flygplan å grejer.. måste ju finnas fler, kan ju inte bara finnas tre spel som är bra. Men än har jag inte hittat nåt..




J var bara tvungen att sätta dit HANS EGEN Cola så jag skulle se mer nördig ut..



Djup koncentration krävs... ;p


Där bakom till höger ser man även mig som liten skit, å till vänster ser man Jocke ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0