Ute på balkongen å steker min kropp ;)

Det är ju helt underbart när det är sånt här väder! Förstår inte att man klagar på värmen, det är ju bara att ta en kall dusch å sätta sig i skuggan om man inte gillar det. Eller köpa en megafläkt som svalkar.
Jag däremot klagar på vintern å kylan! :( Är det tillräckligt kallt ute så finns det inga kläder i världen som kan göra en varm, det är ta mej fan värre! Frysa ett helt halvår i sträck, nej fy fasen för det! Då håller jag mig till sommaren. Å jag är rätt säker på att jag är en av dom som kommer att fly kalla Norden när jag blivit gammal å pensionär, då blir det hus/lägenhet i nåt varmare land där jag å J kan sitta under parasollet med en varsin kall bira :) Något att längta till när åldersnojjan kryper på en lite då å då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0