Vad i h-lvete!??



Trodde först att det var ett skämt, men det är alltså på riktigt..?!

Hmmmm hmmm... jag vet inte vad jag gillar sånt här.. vad är det för fel på att sitta kissandes? När blev det ett problem egentligen.. problemet ligger väl i så fall i att man inte gillar att kissa bland folk, speciellt som tjej när man kanske inte är lika van vid det. Killar står ju ofta på rad å bara slänger ut den å gör sitt behov.. :) Jag kommer inte att tycka att det känns mer okej att kissa stående med en tratt, än att sätta mig på huk å kissa framför andra människor.
Och så står det "GoGirl... för att livets största äventyr inte skall vara att hitta en toalett!". Kiss som kiss väl! Man skulle inte känna sig mer idiotisk då om man stod å kissade med en tratt mellan benen, än om man kissar naturligt? :)
Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det här alltså... tror jag väljer att skratta... haha
Folk är ju fan inte riktigt kloka..

GO-GIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0