Zombien från norr..

Hm.. öh.. god morgon.. Lite trött idag=/
Gjorde ett försök att lägga mig tidigare igår för att vara piggare idag, men än vet jag inte om det har lyckats.. Blir inte piggare av att kolla ut heller å se en massa moln som täcker himlen. Var är solen? Kanske blir ännu en slappdag idag framför datorn, med Age of Mythology. Mycket bra spel :)

Det börjar även snart närma sig en månad kvar innan det blir flytt till Oslo, wiiihoooo! Lämna det här gråa landet "lagom" som ska vara så korrekt å ordentligt. Det är däremot inte Norge, som mer är landet "mycket". Sånt gillas! Dom lär ju inte ha problem med kontaktsvårigheter å det sociala som man har här, hoppas jag iallafall.. men utav den erfaranheten jag har nu så känns det som att norska människor är lite mer omhändertagande än svenskar. Kanske bara är jag som har lyckats träffa på trevliga norskar. Får se vad jag tycker efter några månader..

Men om det inte skulle skilja nåt alls, då blir jag besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0