Arbetsförnedringen

Fin dag.. klev upp rätt tidigt, skuttade in i duschen å på med kläder & cykla iväg till arbetsförmedlingen för att få de skiten gjort. Och så öppnar dom 10! Och jag tänker inte stå utanför i över 30min och vänta på att dom ska öppna, det var ju inte systembolaget direkt man väntade på.. Fast det stod på dörren att den tiden börjar gälla från 21 juni.. Och det är väl 17e nu vill jag väl minnas mig. Men då skjuter jag upp det till imorgon, spelar ändå ingen större roll. Får inte med mig några dagar till Norge och det är bara nödvändigt för att överleva i augusti. Men det hade ju varit skönt att fått det gjort, det är inte mitt favoritställe direkt..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack så jättemycket:D

allt bra med dig idag?

2010-06-17 @ 14:36:01
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh glad att man kan inspirera någon:)

2010-06-17 @ 18:08:26
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0