Bröllop hela dagen lång.. :D

Från ungefär två-tiden idag har jag följt allt innan bröllopet å tiden under bröllopet å nu är det bröllopsfesten. Hade bara tänkt att kolla lite men jag kan liksom inte slita mig ifrån de.. :)
Det var ju så fint :D Å det är bara härligt att se allas klänningar, fattar inte riktigt vad som har hänt me mig men jag tror att det kallas att bli vuxen.. ^^ Haha
Har själv börjat tänka om lite för mitt eget bröllop.. ville ha en enkel vit, halvkort klänning å ganska enkel vigsel, för det är ju för kärleken man gifter sig huvudsakligen. Men... man börjar bli lite sugen på att göra det lite mera exklusivt än jag hade i tanken, det är ju trots allt bara en dag i hela sitt liv.
Man blir ju sugen på att gifta sig själv nu på en gång när man ser Daniel och Victoria! :D Hur fint som helst ju..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej hej!

Ja du blev väl lite som jag också när man väl började titta var det svårt att sluta. Jag sa förra veckan att jag INTE skulle titta men jag menade nog mer hela denna bevakning som pågått under veckan. Det har ju varit lite väl mycket av den varan.

Ja vilket fint bröllop de fick. Kan man önska en bättre dag?



Ha det gott!

2010-06-19 @ 20:54:54
URL: http://sancha.bloggplatsen.se
Postat av: Viccci

Svar: Ja det var lite väl mycket tycker jag åxå.. Inför bröllopet eller fotboll har man haft att välja på :)

Men nej det blev ju riktigt fint.

Detsamma!

2010-06-19 @ 21:14:50
URL: http://viccci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 13:05:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0