Energin flödar!

Idag blev det ingen längre promenad, blev typ 1,5km tur å retur till affären bara. Men det räcker för idag, känner att min kropp behöver vila upp sig efter mina långpromenader. Istället fick jag för mig att städa hemma, har energi för tio personer just nu så jag städade & dammsög så det blev jäkligt fint här :)
Har faktiskt belönats med en underbar sambo som annars tar hand om allt skitjobb hemma innan jag hinner ta tag i det, för att han vill... (Tror att jag har fått han för allt gott man har gjort under livets gång..)
Men jag var så fruktansvärt rastlös så nu fixade jag hela lägenheten på en timme medan han satt vid datorn å spelade kort.

Annars så längtar jag till midsommardagen då vi ska äta hos J´s föräldrar då det blir lekar, mat & dryck.
Hoppas på att min klänning ska hinna komma innan helgen så kan jag ha den på midsommar, annars får jag leta långt in i garderoben för att hitta något fint :) Men jag håller tummarna för klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0