%!!##!&!

Skulle ta fram min bikiniöverdel å förbereda innan jag tänkte gå ut å sola idag, å så upptäcker jag att snörena på den knappt sitter hop.. dom är sönderbitna!!
Det är den lilla j-vla katten som tydligen har bitit sönder dom, så nu har jag ingen bikini för tillfället. Det var min enda överdel som jag har och jag har inte råd att köpa någon ny just nu, så jag är lite j-vla arg å besviken!
Jag vet att hon har lekt med snörena på den men ingen annan katt har nånsin bitit av någonting så jag tänkte inte så långt. Desutom var den "gömd" i min garderob under mina underkläder, men det hjälpte tydligen inte. Åhhh f-n då... vet inte om det går att laga, tvivlar på det. Vi skulle ha badat på lördag om det blir bra väder, men det sket sig totalt för min del nu.. vill eller kan inte bada i någon bh heller för jag har ingen som skulle passa för det :/
*Suuuuuuuuuuuuuuck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0