Gravid? Nää... magmuskler :D

Hemma från min träningsrunda på 2 timmar.. pust å aj säger jag bara... Blev rätt så sliten, men det blir man väl eftersom man hinner gå lite mer än en mil på den tiden.
En komisk grej är att jag märkte att min mage började stå ut väldigt mycket helt plötsligt, trots att jag tränar å inte äter massa "skitmat".. så jag blev fundersam om jag var med barn. Men idag när jag kände på magen efter ca 1 timme så var det rätt hårt på insidan, jag håller ju på att få magmuskler såklart! :)
Kul att man inte har haft så mycket magmuskler förut så man vet hur det känns..
Hade varit trevligt med bebis, men kanske inte riiiiktigt läge än iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0