Mer träning!

Jag får fortsätta att vänta på min klänning tydligen. Posten var här nyss å inget paket till mig :(
Jag som trodde att jag nästan skulle hinna få den till midsommar å så har den inte kommit än, hatar att vänta på paket men det är ändå värt det när dom väl kommer!

Nu har jag varit så slapp under helgen så idag måste jag iväg på en långpromenad för att få igång kroppen igen, känner mig som en sömngångare just nu. Har blivit för mycket mat å onyttig dryck så jag bara måste ta tag i träningen igen nu. Fast nu blir det väldigt mycket vita veckor å nyttig mat, å röra på sig en massa. Finns inget som hindrar mig just nu så det är bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0