Ny våg - nya mål..



Har ju köpt en ny våg igår, som är digital och jag antar är pålitlig.. tror att jag har vägt för lite på den gamla vågen jag hade så nu är det bara att ta nya tag igen då!
Så egentligen väger jag nu alltså 76kg, och jag tycker nog att det passar mer än den förra vågen som visade nästan 70kg ett tag.. tills den blev konstig å började visa runt 75kg..
Å den hoppar hit å dit hela tiden så jag slutade att väga mig på den för man visste inte om den visade rätt eller inte..
Men nu utgår jag från 76kg då.. igen.. :) Så ska vi se om vi inte kan lyckas me de här åxå.

Ärligt talat så känns det bra att få ett mål igen att sträva efter, för jag blev lite ställd för någon dag sen å tänkte vad ska jag nu ha för mål då.. Å sen vet jag ju att jag har gått ner i vikt hela tiden, även om inte vikten har varit rätt hela tiden.

Så då får väl mitt nya mål nu vara: Minst 70kg till midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0