Pausar från fotbollen nu

Ja det verkar som att mitt paket från Ellos kommer imorgon iallafall, har fått mail från posten om att ett "brev" från Ellos har lämnats in till posten så det kommer med brevbäraren imorgon då om jag har fattat det hela rätt. Faaan va najs! :)
Bra att jag låg ute på balkongen förut idag då å stekte framsidan, ryggen var det ingen idé att man ens tänkte på att sola för den solade jag lite för mycket på i går. Men nu är man iallafall jämnstekt :)

Tar lite paus nu från Danmark-Japan, även om jag bara kan vrida näsan dit ifall nåt av intresse skulle hända. Men det känns ju som att det är ganska klart att Japan kommer att vinna, dom spelar ju aningen bättre än Danmark så.. Eftersom inte Sverige är med så får jag hålla på Tyskland, landet som har blivit det andra landet i mitt hjärta. Roligt språk att lära sig å var i Hannover för två år sedan å då blev man ju helt frälst i den staden. Å vill absolut tillbaka dit igen, där var det grymt fint! Även på andra ställen runt omkring där. Kan inte uttala mig så mycket om andra delar av Tyskland men jag gillar norra delen, å Nieder Sachsen är så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0