Lite allmänt om diverse saker...

Hemma för att skriva examensarbete i sex veckor, måste säga att det känns underbart! :D
Man kan börja när man vill, sitta hur länge man vill å det bästa av allt: Inga jävla lektioner!! ;D
Å så ligger jag rätt bra till åxå så jag är allt annat än stressad, å de känns förbannat roligt åxå. Vi ska göra en undersökning i valfritt ämne, min undersökning går ut på intervjuer som jag ska göra med 3 olika personer. Hittills har jag hittat två offer... hehe Så helst ska jag få tag på en till åxå :) Har aldrig intervjuat någon förut så de kan ju bli lite spännande :)

Framtiden känns väldigt ljus för en gång skull :)
Om några veckor åker vi upp till Hudik för jag ska få min klänning sydd, som jag tänkte ha på examen. En enkel klänning i någon grön nyans, satin eller nåt liknande tyg. Den kommer att bli så snygg :) Jagar tyg som en galning just nu, verkar inte finnas nån tygaffär i den här stan?? Eller är de jag som är nästintill blind??
Jag är iallafall på jäkligt bra humör å känner en väldig massa glädje i kroppen! Å de var inte igår kan jag säga.... Happy happy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0