MIN VIKTNEDGÅNG

Vilken dag i ordningen de är har jag faktiskt ingen aning längre å de spelar ingen roll längre känns de som. kan äntligen uppdatera min vikt igen.

Vikt: 73kg

Dricker just nu inte någon pulverdrink eller nåt annat sånt, utan har istället fyllt min tallrik med en lagom portion mat å resten MASSOR med grönsaker å de har gett resultat. Inget småätande heller bara mat å inget mer. Äntligen har det hänt nåt, fick stå ut en månad att vikten bara stod still men nu har den äntligen börjat gå neråt igen :)
Eftersom jag har gått å haft ont i halsen i ca 3 veckor å antagligen bihåle-inflammation eller nåt liknande så har jag inte kunnat träna. Annars kanske de har kunnat gå lite fortare. Men just nu är jag nöjd som fasen å de känns riktigt bra!
5kg kvar nu till min målvikt, å äntligen är jag nere på normalvikt enligt BMI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0