MIN VIKTNEDGÅNG

Har inte så mycke att skriva om vikten för den står stilla än.. men däremot så försvinner magen istället :)
Börjar bli dags att börja plocka fram gamla byxor som jag inte har kunnat ha på länge, så de kändes ju riktigt bra när jag upptäckte de förut.
Å nu verkar de som att våren börjar på att komma åxå, skymtar lite asfalt här å där så äntligen börjar de gå åt rätt håll!
Hörde dock att de skulle snöa imorgon.. men jag hoppas på att de blir regn istället, har man tur så håller sig graderna på plussidan. Bara längtar nu tills de blir varmare å man slipper gömma sig i en stor vinterjacka, speciellt när man känner att jackan börjar på att bli väldigt stor.. eller rättare sagt jag krymper inuti den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0