Bilder från Kristinehamn

Det här är en av dom mysigaste ställena i kristinehamn att gå genom tycker jag. När man går från skolan å hemåt :)
Varit sugen länge på att ta en bild men varje gång jag har kommit på det så har jag inte haft mobilen med mig, men nu så passade jag på att ta ett kort när det åxå var fint väder.


 

 

Appropå skolan så är det ju nu bara 4 dagar kvar!! Det början nästan pirra i magen av lycka när man tänker på de. Fast även lite tråkigt åxå men det ska bli väldigt väldigt skönt att vara klar med utbildningen och vara färdigbakad Fritidsledare :) Förhoppningsvis, om man inte har missat en liten uppgift som ligger å skrotar... :) Har en viss ångest & tvångstanke om att jag klantar mig i de sista så jag kommer inte att vara lugn innan de är över.

Men hur som helst så kommer det bli en riktigt nice fest på kvällen, å de här slår studenten med hästlängder. Äntligen nåt man kan känna sig stolt över på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0