Kommit igång med träningen igen

Tjohoo! Jag har ju kommit igång med träningen igen, har redan börjat få de där träningssuget som gör att man bara längtar till nästa gång man ska träna. Å me den här härliga värmen å vädret så behöver man inte hålla på tjata på sig själv att gå ut å gå. Nu VILL man ju vara ute!

Min kategori "min viktnedgång" är nog åxå ett minne blott.. den har jag bytt ut mot "min träning" istället :) Nu känns det inte så viktigt längre med hur mycket jag väger, nu är det bara att köra på med träningen.. så ska man väl se om man inte kan se ut som en gladiator om ett tag.. Nej, nu överdrev jag en hel del på riktigt :) Vill nog inte se så pumpad ut heller om jag ska vara ärlig. Men allt slappt ska bli hårt å muskulöst, det är ett nytt mål! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0