Lämnar snart folkhögskolan

Lite smått rastlös nu, vad ska man hitta på när det regnar.. tränade i morse så jag har ingen större lust att köra ett pass till just för att få bort energin.
Längtar till examen, bara två veckor kvar dit nu. Sen är det sommar på riktigt å de blir en massa bad å solande å slapp tid :)
Sen flyttar man till Norge, jag är lite fortfarande i funderingsstadiet även om jag känner att det är en chans man måste ta. Men jag behöver lite tid att förbereda mig mentalt ändå känner jag :) J verkar däremot mer säker på saken.. men jag blir nog de åxå med tiden. Å antagligen efter vi har varit där å checkat stan lite. Tänker ju iallafall knappast bo kvar i den här hölan... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0