Schindlers list

Kollat på film större delen av skoldagen idag. På Schindlers list. Uscha fy fan vad förbannad jag blir att det där har hänt, varför å hur kan man göra så mot andra människor? Jag kan inte förstå de, hur mycket jag än skulle hata någon så vet jag inte om jag skulle vilja utsätta dom för något liknande.. Man är väl inte bättre om man skulle behandla någon annan som skit.
Man kan ju inte ha alla popcorn i påsen direkt för att klara av att leda tortyr av människor. Sjukt är vad de är, riktigt jävla sjukt :(
Man kan ju iallafall vara glad över dom som överlevde och dom han räddade som slapp bli utsatta för det allra värsta, men att mista sin familj och själv bli kvar.. vad är det för ett lyckligt liv. Vad hade man valt själv.. fast nu hade dom ju inget val..
Nej uscha.. riktigt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0